jueves, 12 de abril de 2018

TAT!


1. Relacioneu aquest joc amb les capacitats descrites per Bruner que s'experimenten amb les experiències del joc.

- Acció encaminada a aconseguir un fi: l'adult s'amaga per a captar l'atenció del xiquet.
- Adaptació a actuar en ambits reduïts: es sol realitzar a un àmbit reduït que el xiquet conega i puga controlar.
- L'alt grau de sistematització de les accions: és un joc molt repetitiu, s'ha de fer el mateix tot el temps.
- La capacitat d'abstracció per enfrontar-se amb contextos d'espai, temps i causalitat: al principi el xiquet pensa que sa mare desapareix de veritat, però poc a poc es dóna compte que no és així.

2. Quines característiques d'aquest joc es relacionen amb el procés d'aprenentatge del llenguatge?

Gràcies a aquest joc, els xiquets poden introduir-se a l'aprenentatge del llenguatge amb la comunicació que s'estableix entre el adult i el nen amb el que està jugant. A més, és important destacar la importància del llenguatge no verbal tant com la importància verbal. 

3. A través d'aquest joc, es poden aconseguir objectius curriculars que apareixen el DCEICV? Quins?

Sí es poden aconseguir aquestos objectius, ja que amb el joc de TAT! hi ha una comunicació verbal i gestual entre el adult i el xiquet i també poden iniciar-se en l'aprenentatge i les habilitats del moviment i els gestos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario