lunes, 12 de febrero de 2018
ACTIVITATS
Lambert (1981): ''Aquella comunitat que desitge aconseguir una societat bilingüe, haurà de prioritzar en els primers anys d'aprenentatge dels xiquets i les xiquetes la llengua minoritzada''.
Lambert, amb aquesta afirmació, vol dir que si se li dóna més rellevància a una que a l'altra i, d'aquesta manera, no es treballa la llengua minoritzada, aquesta podria desaparèixer, donant com a resultat una societat monolingüe.
Quins coneiximents de la L1 serviren a un alumne castellanoparlant en l'aprenentatge de la L2 si es tractara del valencià?
Ja que les dues llengües provenen del llatí, tenen un vocabulari similar. A més, l'estructura de l'oració i l'entonació de les preguntes també és la mateixa.
Calen adaptaciones curriculars per a l'alumnat nouvingut?
Si parlen altra llengua diferent de la que es sol utilitzar a l'aula, si, ja que es possible que li costi més que a la resta de la classe que si coneixen la llengua.
És convenient que comencen a estudiar en la llengua minoritzada?
Nosaltres creiem que no, perqué cal que primerament tinga una base de la llengua ''principal'', sino, es faria un embolic.
És convenient i/o possible l'ús de la llengua de l'alumnat nouvingut a l'aula?
No continuadament, perquè, d'aquesta manera, l'alumne no tindrà la necessitat d'aprendre la llengua que es parla a l'aula.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
Hui dia, a les aules escolars és molt habitual trobar-se amb una gran diversitat de cultures i llengües, cosa que és molt important. En a...
-
En aquesta primera entrada, vaig a fer un petit resum del documental La força de babel, ja que ho hem vist avui a classe. En aquest cas, ho...
-
1. Relacioneu aquest joc amb les capacitats descrites per Bruner que s'experimenten amb les experiències del joc. - Acció encaminada ...
No hay comentarios:
Publicar un comentario